Glupska Galar

Raj raj fredakvääääll partaj fredagkvääääll!
Så himmla gött! Kom hem tidigt idag, för jag inte red.. Mja, pappa fiskar i östersjön nu och kommer inte hem förrens nästa vecka, så mamma var tvungen att passa dem yngre :P
Men vi hade endå teori så jag fick inte jätte panik (a'
Fick istället många bilder :D
Igår släppte Elina ut Snowball i utehagen så han blev förkyld också...han som satt inne för att kurrera sig stackarn .__. (ville bara byta ämne >8D)
Men men, har gjort två underbara promenader idag :D Första med mamma och det är den jag har bilder ifrån, och en med Sara :) Vi gick ut lite för sent för att komma undan med skarpa bilder x3
Nog med småsnacket här kommer dagens bilder :D



På vägen mot natureservatet hittade jag dessa små sötnosar :D Eller ah, jag tycker dem är söta (a'



Jag kuperade Idas svans >:D Men jag tycker Irma ser så rolig ut där bak, precis på väg att ruska sig xD



Så här ser Ida ut på mååååånga bilder xD Totalt freak xD



Lova är på väg att varva dem två klumpigare Ida & Irma, men här kommer dem i samma tackt :3



Lova verkligen älskar att få komma tillbaka till havet efter all den tid hon varigt i Norge har hon inte kunnat bada förrens hon kom hem :o Nu är hon ju verkligen som en båt i vattnet xD



Absolut BFF!



Liiite efter lilla Bibbi :D Ser både galen och ut att ha kul xD



Mamma reagerade på att jag klippte bort Nellie -.-'
Jag har hellre med min glada lilla vovve :3



Nu vänder vi hemmot! Tack för det underbara vädret!



Återigen har ett träd fångat min blick x'D



Senare mot kvällen skulle vi äta tacos :) Vi upptäckte snabt att tacobröden passerat sitt bäste före datum..redan den 24 februari xD Det brydde sig inte måsarna om som fick festa.. "FIESTA" på dessa tacobröd :D Hehe, inte lite måsar flyger dit där det delas ut mat heller, detta beror nog på att...



... måsarna är tillräckligt klyftiga att ropa till sig hala södra rörös måsar xD
Konstigt, att dem först tänker att dem vill dela med sig, men sen så slåss dem nästan om födan :/
Aja udda betéende...



Måsarna.."Galarna" är endå rätt så prydliga, fasst på sitt sett x3



Tycker nog dessa mindre, med smal näbb och mörka ögon är dem finaste :D
GÖÖÖSCH! Sitter en nattfjäril på dataskärmen och smygläser o___o''



Tycker ljuset i stjärtfjädrarna blev så fint :D<3



*planerar en stört dykning* - i mitt huvud..eller på kameran ser det ut som xD



*GAAAAH! TACOBRÖD! 8D*
Galen gale.. :'>



And thats was all!
Skall vell gå och sova snart..riktigt trött .__.''

Men vi syns för hoppningsvis i helgen :D
Bye!<3


Kommentarer
Postat av: elinalutti

skillade unge ;'o

ge mig dina skills >:C

2011-04-30 @ 20:07:38
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tjusigt!! Måsarna är läckra!!

2011-05-01 @ 00:09:33
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Åh tack! :D Okej, ska lägga det på minnet :)

2011-05-01 @ 11:01:36
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0