Blomstrande promenad med Robin

Idag har jag facktist varit ute! Det går ju inte att undvika när inte ett moln syns på himmlen :D
Jag passade på att ta med Robin ut på en långprommenad ut till västsidan och varvet runt rörö ^^
Han njöt i fulla darg :D Han klarar mycket mer än vad man tror, men ah han är ju trots allt den enda Chihuahuan jag någonsin gått ut men så ah (a'
Jag tror jag knäppte över 100 bilder under den promenaden, men långt ifrån alla blev användbara xD
Men precis som rubriken säger så var det mycket blommor :D



Aaah ljuva våren! Detta stället såg inte lika nice ut för två dagar sedan xD Men den bilden lägger jag inte upp nu, för har nämligen haft med kameran då med :'>



Idag var det facktist dags att ta fram solbrillorna! DEM HAR JAG LÄNGTAT EFTER!



På västsidan höll vi till ovanför "grillgrottan" och klättrade lite :D Robin verkade tycka att det var kul med lite terräng ^^ Man ser nästan ända bort till långholmen :D



En utsiktsbild åt andra hållet :) Bara öppet hav..snett hav.. :$



Och det är därför det är ett äventyr att rota i mina lådor! Jag hittade ett litet gulligt armband som jag inte har en aning om vart det kommer ifrån xD Men, men, jag tog med den för att ta lite exprimentbilder som denna, tycker det blev rätt bra^^



Då var vi påväg hem igen :) MEN! Innan vi började sätta av tog vi en fotopaus.
Mycket nöjd att jag valde att göra det här för se vad som följer:



Otroligt så mycket krokusar :D Helt magiskt! Men Robin verkade inte lika imponerad som jag xD



En riktig bamsebild :D Att bli fotograferad var inte så dumt trots allt, i alla fall inte när det finns godis! 8D



Slängde iväg en godis (a' Haha han ville genast ha en till xD En vaksam blick ifall jag skulle slänga iväg en till xD



Och här är dagens "The Pic of The Day" :D Helt underbar! Han är ett litet godismonster :'>

Haha jättenöjd med dagens bilder :D
Hoppas att det är fotoväder imorgon också ^^
Tills nästa gång jag bloggar, ses!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Å vad fint Amelia!!!

2011-04-09 @ 20:45:19
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: olivia

ja verkligen! och tack

och detta är inte sista gången jag säger det: snygga bilder

2011-04-10 @ 10:30:19
URL: http://mimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt fina bilder :D

2011-04-11 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0